Stekar-året 2009

Dags att gå igenom stekar-året 2009 och se vad som har hänt. Det är ju också nu alla stekare drar sig tillbaka till Maldiverna, Dominikanska Republiken eller radhuset i Karlstad. 
Allt började ju bra med sol och uteserveringar i Maj då piren öppnades. Dock var det mycket jobb då och man hade väl inte direkt så mycket tid till att steka, men en och en annan drink blev det väl.
Sen skulle man iväg till Båstad men pga. lågkonjunkturen så fick det bli Tingsryd istället, men hej hej döm inte fisen efter lukten, Tingsryd låter ju inte så stekigt med en Pizzeria och två ladugårdar. Så vi stannade hemma istället.

I Juli fick jag kortslutning, för jag skulle ju till Stureplan men istället blev det Dalarna TRE GÅNGER dessutom. Försökte förgäves lära folket i Orsa den nya extremsporten att åka utför trappen på ett askfat in i dörrar, men det var ju en riktig flopp. Man får vänta lite om ett halvår eller så är det väl jätteinne där uppe.

Sen hände det väl inte så mycket mer och man kan sammafatta det som att det var nog inte stekarnas år detta året.

Men snart är det 2010 och då ni. Jag kommer ha ett ännu fetare par solbrillor på playan som jag btw köpte idag.



Kommentarer
Postat av: Syrran

Åhh schyssta brillor!! Håll i dem hårt när vi ses nästa gång, annars får de följa med mig hem hahaha

2009-09-07 @ 13:43:42
URL: http://amstaff-lexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0