Jobbet är underhållande nog

Alltså ibland undrar jag om jag jobbar på samhall eller med jobbarkompisar som har en IQ under 50.
Denna vecka har dock inte varit till min fördel, jag har varit mobboffret. Råkade fråga en jobbarkompis "Va gör du nu" två ggr inom en timma och sen dess säger alla på min avdelning det till mig hehe.
Bäst av allt måste vara våran skelögda neger Simon, antingen spelar han dum eller är dum på riktigt. Frågade honom för någon månad sen om han kunde hämta en polygrip till mig och vad tror ni fanskapet svarar?

"Polygrip? Är det ett djur"
Visste inte om jag skulle skratta eller gråta.

Igår sa han en rolig grej till. Jag var inne på kontoret och letade efter produktionschefen och vad får jag se! Jo Simon yrandes fram och tillbaka å så frågar han mig om jag sett "SKINNET". Skinnet säger jag frågande.
Ja Skinnet?
Vad var det i ditt kaffe idag säger jag.
Sen kollar han över axeln på mig och skriker lite halvhögt SKINNET SKINNET!
Jag vänder mig om och ser Jeanette. Haha han uttalar Jeanette skinnet.
Denna person har dock svårt med svenskan och uttal. Kom ihåg när han skulle åka till Hjo i Västergötland och han uttalade det för Höö.
Rolig kille.
Han har dock en förkärlek att hota folk med stryk på jobbet och då säger han "Du ska få en smällare" alltid lika roligt varje gång. Hans vanligaste mening är också HÅ-HÅ-HÅLLKÄFT.

Sen har jag massa annat gottigt snack från andra personer från jobbet men det håller jag på lite.

Vet ni förresten vad höjden av allergi är?
Det är när en glutenallergiker får tag i en bullf*tta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0