Whiskeyskadan gjorde syrran känd!

Ja efter att ha tagit en annan väg till jobbet så råkade syrran ut för en olycka. Läkarna konstaterade efter ett halvår att hon led av en whiskeyskada och numera har hon VIP-kort på spybar i Mora, där hon dricker otaliga mängder Jack Daniels varje dag.


Väl numera är hon lokalkändis i Mora och hon har snart gått om Robinsonanna i kändisstatus. Men men det är väl egentligen inte hela sanningen, jag har överdrivit en del för hon skulle nog aldrig lyckats gå om Robinsonanna i kändisskap.
Det har skrivits en artikel om syrran och hennes whiskeyproblem och det kan läsas här

Nog talat om syrran, hon får lite väl mycket skriverier i min blogg, så intressant är hon inte. Idag var det första metardagen och jag hade ställt klockan på 05:30 men jag orkade inte ta mig upp för orka fiska i en å där man ändå bara får bajskorvar eller fiskar som har käkat på våra bajskorvar. Platsen är så motbjudande att de faktiskt har skyltar där de varnar allmänheten för att bada under vissa delar av året.
Nä istället så tränade jag lite med hantlar och sånt, man mår fan mycket bättre av att träna även om det känns förjävligt vissa stunder så är det värt det.
Vi hade fotbollsmatch igår men jag kunde varken delta eller kolla på den, men tur var väl det för vi förlorade med 7-0.

Ni har väl inte missat Värmlandspojkarna - Ut med båten, skitgo låt om ni frågar mig och den finns för gratis nedladdning på www.varmlandspojkarna.se


Kommentarer
Postat av: Syrran

Det gör la inget om du skriver mkt om mig, erkänn att du saknar flummiga mig haha!!

Låten är det ju nästan dansbandsvarning på, fast lite rockigare haha. Men texten var helt ok.

Ha det gött

2009-05-21 @ 22:22:46
URL: http://amstaff-lexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0