Veteranbilsmarknad i Skillingaryd

Tidigt imorse svensk tid, närmare bestämt kl 5 ringde väckarklockan och man var tvungen att gå upp eftersom farsan skulle svänga förbi närsomhelst och målet var Skillingaryd. Jag var otroligt trött och det tack vare en snäll person som höll mig vaken alldeles för länge, så jag fick bara nån timmas sömn.



Klockan var väl lite efter sex när vi kom fram och jag beslöt mig för att sova en stund. Klockan tickade på och jag började sakta vakna runt halv nio. Jag gick då ut yrvaken och strösade omkring på marknaden. Det är fascinerande hur mycket skit folk säljer egentligen. Jag själv var på jakt efter gamla reklam tavlor för sprit, coca cola mm. men hittade inget intressant.

Sen när jag tröttnade på marknaden så gick jag för att fota bilutställningen och jäklar va granna bilar det finns, bihangen raggarna är mindre snygga.
Jag känner att jag håller på att bli förkyld också, lagom kul faktiskt. Jag får väl avsluta detta inlägget med några fina bilar då.


EMW en fake BMW

Yeah en rosa bubbla!

*droool* vilken snygg mustang!

En camaro dvs. en riktig gammal hederlig muskelbil.

Cool gammal Porsche

Raggarbilar

Folk visade oftast hänsyn och gick runt när man skulle fota, farsan däremot var många ggr framför kameran som en linslus.

Snygga var dom iaf men dyra att äga och köpa.

Gammal bagge

128 000kr och den är din

Nyare mustang

Gammal skönhet rostar


Kommentarer
Postat av: Syrran

Åhh nu ser jag min nästa bil... den bubbelgumsrosa bubblan. Me want!!

2009-05-26 @ 17:43:24
URL: http://amstaff-lexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0