Sommarplågan och CA-maffian

Varje år kommer det alltid nån låt som spelas på repeat överallt och vi får se vilken det blir i år. För mig ligger Promoe - Svennebanan högt upp på listan av årets sommarplåga men som sagt det finns inte en människa av kvinna fött som kan veta vilken låt som kommer slå igenom.




Idag har det varit en riktig solig dag men lite kall, klassiskt vårväder. Jag hann med att träffa delar av CA-maffian idag i nån minut och det var trevligt. De skulle vidare upp till träffen i Norrköping men jag kunde inte komma i år så det får bli att jag kommer nästa år och träffar hela CA-maffian.

Köpte mig också en ZZ Flowerhorn "Red Dragon" idag, en stor sådan. Man kan nästan kalla det lite av en slump att jag hittade ett sånt här fint exemplar. Kolla in han är han inte fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0