Robinson-angela åtalas för steroider

Idagens metro så stod det att en av årets Robinson-deltagare misstänks för att ha smugglat steroider och i artikeln fanns en pixlad bild på personen. Att utgå från bilden så är personen väldigt ljus och jag tänkte först på Rafael men bilden är för ljus.
När jag kom hem från jobbet så var det första jag gjorde var att gå in på flashback och där hittade jag matnyttig info.

Flashback
"Det är Angela, jag har fått det bekräftat från Attunda tingsrätt. Huvudförhandling sker 8:e juni."
Pixelbilden
Orginalbilden

Det är inget jag har hittat på utan detta är saxat från Flashback.

Källan


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Här är en som har koll på läget. Inte ens sett att det vqr nåt sånt på nyheterna/tidningar. Men det tar ju ett tag innan det kommer upp te dalarna. Fast om det stämmer så blir jag inte förvånad.

2009-05-27 @ 19:36:59
URL: http://amstaff-lexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0