Hjälp Svininfluensan är här!

Jag är skitskraj alltså, ja jag skakar enda ner till skorna av rädsla, NOT!
Tycker hela grejen är så överreklamerad, det är ta mig tusan bara en influensa.

- Men folk har ju dött av den!!!
Ja förlåt jag glömde det, vad är det 8 av 6 miljarder? Det dör mångdubbelt fler människor av att halka i duschen eller av rökning.

- Men med rökning så har man faktiskt gjort ett val?
Ja det är sant men jag kan också göra ett val och åka ner till Mexiko och kyssa en gris alt. en Mexikanare.

Gjorde en ful grej på en överfull buss på väg hem från jobbet idag. Jag hostade väldigt överdrivet och min polare sa som så att vilken elak hosta du har, då sa jag nästan direkt att jag kom ju hem från Mexiko förra veckan så jag kanske skall kolla upp det hos doktorn så att jag inte åkt på svininfluensan och vips så hoppade folket undan 2-3 meter som stod runt mig. Elakt men kul.

När jag kom hem från jobbet idag så möts jag av en sorglig syn, min ena ormhuvudsfisk ligger och stel å blek på bottnen. Den är död! Nu har jag bara två stycken kvar.


Ikväll blir det ett massivt TV-tittande, först ut är J-södra-Trollhättan på TV4sport som BTW börjar nu så jag får skynda mig att skriva, kl 20:00 börjar VM i ishockey Sverige - Tjeckien och kl 20:30 börjar The big bang theory så det blir ett jäkla zappande mellan kanalerna. Pricken över I:et jag tvättar även kläder ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0