Dubbelförlust

Jaha då är man hemma från matchen och den var riktigt jämn. Tog ca 10min så hade motståndarna gjort mål men det dröjde bara nån minut så hade vi reducerat till 1-1 på straff. Precis innan halvtidsvila så fick vi ett mål i baken, självmål.
2-1 i halvtid.

I andra halvlek tog vi över matchen mer och mer å vi lyckades än en gång reducera till 2-2. När vi log på som mest händer det som inte får hända, ett anfall och dom gör mål. Saken var den att det var i slutminuten och vi hann aldrig ikapp utan matchen slutar 3-2 och förlust i premiären.

Min insats då? Ja den gick åt helvete hann bara gå nån minut så gick hälsenan åt helvete, funkade inte med liniment tyvärr. Fan, nu blir jag borta ett tag känns det som och jag måste hitta på nån konditionsträning som inte belastar foten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0