Att bli moderator

Känner mig grymt hedrad att äntligen få bli moderator på en av de sidor jag brunnit mest för, Guardians of Catfish (www.goc.se).
Jag har sedan i mitten av 2000 talet intresserat mig för malar och främst loricariider. Men jag blev även sporrad av Daniel (fd. redaktör för malbiten) av driftwoodmalar. Men hur intressanta är driftwoodmalar för allmänheten som kollar in i mina kar? kl 2-3 på natten sitter jag med ficklampan och flashar, de är otroligt nattaktiva och man ser dom aldrig på dagen haha. Bilden är tagen i ett litet visningskar annars hade jag inte haft en chans att fota den.


Jag kommer göra det yttersta för att få GOC på fötterna igen, för det är ju utan tvekan Sveriges bästa malsajt.


Skulle också visa en video till syrran, hon vet inte vilka All that remains är haha. Var snälla mot henne, hon bor i dalarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0