Är helt fucked up

Ja alltså igår var det andra träningen för säsongen och otränad som man redan är så gick man in och spelade utan att värma upp å det fick man ju sota för. Efter 5-6 minuter så kände jag att det börjar värka lite gött i ena ljumsken och pang rätt som det är när jag sträcker ut ena foten för att så smäller till i BÅDA ljumskarna. Det är väl ta mig tusan unikt att man sträcker båda ljumskarna på samma gång. Jag fullföljde dock hela träningen.
När väl träningen är över så börjar jag gå emot omklädningsrummet och efter ett 10 tal meter så märker jag att jag haltar, WTF när hände detta??
Jag inser nu att jag inte är en tonåring längre.

Så nu går man med ett snyggt stödband och silvertejp, om någon undrar så är det mode att ha det. Jag går som Chaplin nu och haltar så där gött med höger foten så man kan missta mig för ringaren i Notre Dame. Jag får helt enkelt köra något spinningpass eller hålla på med bögmaskinen för att inte belasta ljumskarna och foten för mycket. Måste också inhandla paracetamol och tigerbalsam för seriepremiären är bara fem dagar bort!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0