Musik-horoskopet!

Hittade det här roliga testet på en annan blogg och det verkade kul så jag kör väl testat jag också då.

1. Fuska inte - Sätt din musik på blanda
2. Tryck på nästa knappen efter varje fråga
3. Använd låttiteln som svar på frågan


1. Hur mår du idag?
Wings of a butterfly - Aha där ser man

2. Hur kommer dagen (idag) Vara/Varit?
Åka ambulans till Karolinska - Va ska jag dit och göra? Nu blir jag orolig hehe

3. Vad var det första du tänkte när du vaknade idag?
Heja Sverige - Haha är det fotbollsvm idag eller har jag missat nåt?

4. Vad är det sista du kommer tänka innan du somnar ikväll?
Jag är inte tillsammans med dig för att du är smart utan för att du är jävligt snygg! - Jasså där ser man:P

5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om de fick välja åt dig?
Warrior - Så klart!

6 Hur går kärleken?
Dead horse - Hahaha ja det är jävligt nära sanningen:)

7. Vilken låt passar mest in på den du håller kär?
Ensamt öga - Va snäll jag är då hehe

8. Hur mår dina vänner ?
Eye to eye - Öh okej

9. Hur tycker dina vänner om dig?
Skyll inte på regnet - Haha ja det är kappans fel vart vinden blåser;)

10. Hur ser folk dig som?
Die with your boots on - Shit jag är verkligen omtyckt märker jag haha

11. Spanar folk in dig?
Rape - Va haha är jag bara ett stycke kött för folk haha

12. Är du bra i sängen?
Vargen i vals - Lömsk och ganska soft typ då ellerXD

13. Har någon sexfantasier om dig?
Mind over matter - Hehe just det

14. Kommer du alltid bo kvar i sverige?
Requiem - Det blir säkert bra:P

15. Hur kommer du att dö?
The untouchables - Nä ni hörde, ge fan i mig typ:P

16. Vad skulle du hetat om du var född i framtiden?
Vid en liten fiskehamn - Hahahaha

17. Vilken är din oturslåt?
Sing in silence - Oj så djup man har blivit

18. Vilken är din turlåt?
Idas sommarvisa - Vet inte om ja skall skratta eller gråta:D

19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest?
Död i fält - Hahaha tack för den

20. Vilken låt beskriver din personlighet mest?
War of worlds - Fan vilken tragisk människa ja är haha

21. Hur är det med ditt liv?
The gun - Hehe jaha är jag maffiaboss när jag går i sömnen:P

22. Hur kunde ditt liv varit om du valt andra vägar?
Hjärnskrynklar Ture - Hahaha jasså

23. Vad ska ditt första barn heta?
Broken heart - Stackars unge haha

24. Hur kommer ditt liv bli?
Gula tröjor i berlin - Hehe det där låter intressant ju

25. Vilken låt beskriver bäst dina föräldrar?
Guld Guld Guld - Aw

26. Hur kommer sommaren bli?
Kallt stål - Hm?

27. Finns det nån som är hemligt kär i dig?
Starborn - Snyggt namn men var är du och hoppas på att du är en tjej:P

28. Kysser du bra?
Håll Käft - Hahaha ja ni hörde

29. Mår din kropp bra?
Upp i luften - Nja inte direkt

30. Får du tillräckligt med sex?
Aj aj aj - Haha får jag så mycket:D

Kommentarer
Postat av: Syrran

härmade dig hihi!

2009-08-04 @ 20:34:42
URL: http://amstaff-lexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0