Elektrisk kastrering

Ibland undrar man verkligen vad man tänker med och om man har någon hjärna överhuvudtaget.
Det hela började med att svetsen började krångla på jobbet och jag fick inte ut själva wolframet, det satt helt enkelt fast. Jag fick till slut sakta men säkert montera ner själva svetsen och när jag kollar inne i munstycket där wolframet sitter så ser jag att kopparn har typ smällt och vridigt sig. Jag försöker sakta men säkert skruva av kopparn för hand men den sitter för hårt så jag råkar böja hela pistolen så det ser ut som en banan.
Det är nu jag får en snilleblixt jag håller emot med andra handen hårt som attans så att hela skiten inte böjs och vad gör jag då? Jo när jag tar i så råkar jag även komma åt avtryckaren som startar svetsen, ser tre blixtrar och det kittlar ganska mycket i armen och när jag släpper vad tror ni händer då? strömmen går ut genom pungen av alla ställen och nej det var ingen go kittling där nere heller!
Kände av smärtan ca en halvtimma eller nåt, usch det gör jag inte om igen.


Kommentarer
Postat av: syster

Halloj!! Allt är med dig??? Hörru du du, dags att uppdatera bloggen så jag har något roligt o trevligt att läsa :)

Vet du vad jag gör??? Inte mest hahaha!!

2009-09-03 @ 19:52:02
URL: http://livinglexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0