Historiska och pinsamma saker om mitt liv.

Jag kom att tänka på historiska ögonblick och pinsamma händelser som jag varit med om än så länge när jag stod och jobbade idag och jag fick massor av flashbacks i huvudet så det är lika bra jag skriver ner dom så jag får ut dom ur mitt huvud. Dock är det inte alla, de allra bästa, värsta och gottigaste håller jag för mig själv.

- Jag har spelat fotboll med grisar.
- Jag har helt ovetande raggat på en shemale i Köpenhamn.
- Jag har varit med om att förlora en fotbollsmatch med 14-7.
- Jag har varit med i en strongman tävling.
- Jag har förstört ett hotellrum i Berlin.
- Jag har knivhuggit mig själv.
- Jag och en polare sågade ner ett 20 tal 10-20m höga björkar i vår barndom.
- Jag har åkt dit för snatteri när jag var 13 år.
- Jag har druckit öl med Martin Timell.
- Jag har haft mer än 2.0 promille i blodet.
- Jag har fått en hel pizza kastat på mig i ansiktet.
- Jag har försökt strypa abborrar i Malung.
- Jag har ägt en Puch Dakota.
- Jag har raggat upp en engelsk bartender i Grekland.
- Jag har gått 2 mil i fyllan (Jönköping - Lekeryd)
- Jag har fått en 1kg Björkna i ansiktet.
- Jag är med i 100cm klubben.
- Jag har simmat och klättrat i en å på Samos, Grekland.
- Jag har fått min stora idols autograf.
- Jag är den första i världen som har en dokumenterad lyckad lekrapport på L205 Peckoltia sp.
- Jag har fuskat på ett nationellt prov men fick ändå IG.
- Jag har byggt en A-traktor.
- Jag har pissat på Ejendals Arena.
- Jag har bestigit fel berg (jag och några polare skulle vandra upp till Tabergstoppen, väl uppe inser vi att vi är på fel berg)
- Jag har varit vaken i 54 timmar i streck.
- Jag har sovit nonstop i 23 timmar.
- Jag har kastat youghurt på en galen full tysk i Berlin.
- Jag har tältat på en fyllecamping i Halmstad.
- Jag har skjutit med kolsyrepistol.
- Jag och mina polare har blivit utkastade från en familje-camping i Varberg.
- Jag har släppt en jättefis i en överfull buss.
- Jag har moonat i Skövde.
- Jag och min polare drack 67 starköl på en helg.
- Jag har hånat norrmän i Oslo.
- Jag har blivit jagad av polisen när jag körde moped.
- Jag har råkat hamna i slagsmål med danskar i Ishøj, Danmark.
- Jag har smugglat öl på släp från Tyskland till Sverige.
- Jag har blivit erbjuden gratissex av en hora i Hamburg (tackade nej)
- Jag har spelat nästan en hel fotbollsmatch med stukad fot.
- Jag har tagit några spadtag vid gränsen mellan Skåne och Småland och gjort mitt i kampen om att gräva bort Skåne.
- Jag har haft Kamikaze-race i Mora.
- Jag har åkt Kundvagn genom A6 (Köpcentrum i Jönköping).
- Jag har spelat amerikansk fotboll på Esplanaden, Huskvarna.
- Jag har plågat mig igenom alla Hajen-filmerna.
- Jag har lurat hela Elitserien i ishockey (skickade massor av hockeybilder och skrev att jag ville ha autografer och jag var ett stort fan av just det laget). Har bl.a. Håkan Loob, Esa Keskinen, Petter Rönnqvist och Mikael Renbergs autografer m.fl.



Curtis "CUJO" Joseph, min stora idol.


Ärret efter att jag av misstag knivhuggit mig själv.


L205 Peckoltia sp. yngel som jag var först ut i världen att dokumentera en lyckad lek *stolt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0