Skiter man grönt om man äter lakrits?

Ja den frågan har blivit lite av en urban legend och jag tyckte att det var inte ett allt för svårt test att utföra. Sprang iväg till godisbutiken och köpte 2-3 hekto saltlakrits. Satte i mig allt på en gång för att det skulle få en bra effekt sen när man skall gå på dass.
All mat man stoppar i sig tar minst fyra timmar att passera genom hela kroppen. Så nu var det väl ett dygn sen jag glufsade i mig allt och fick ett positivt besked när jag gick på dass. Grönt!!!
Haha fan va kul att det funkar men mindre kul för magen, han är ganska orolig om man säger så, tänker inte fotografera korvarna om ni tror det.

Raggarna har kommit till staden nu! Usch! De åker runt runt på esplanaden och tror de är kungar, mycket ölburkar ligger här omkring också tyvärr.

Kom fram ett gäng fjortisar till mig idag och frågade om jag kunde köpa ut cigg, haha ja fjortisar har det inte lätt. Nej de får allt fråga alla stinkande raggare om den tjänsten för de har ingen hyfs alls.

Fick äntligen en hyfsad bild på min barred midas, har döpt han till Barrasso (som var en duglig målvakt på 80-90talet)


Imorgon bär det nog av till Elmia för att gå på Bilmässan och fota å samtidigt trängas med de sliskiga raggarna.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken söt fisk! Det ser ut som att han ler^^



Puss på dig!

2009-04-12 @ 00:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0