Ska bli farsa! Surt som fan...

Fick ett litet obekvämt samtal för en stund sen av en tjej jag umgicks med för några månader sen. Gravid var nästan det första hon sa och att jag är farsan och att hon är inne på den fjärde månaden nu.
Aja lite sent påkommet att ringa mig nu när det gått så lång tid. Hmm det är väl bara och bita ihop och se glad ut tänkte jag.
Så jag blir farsa i höst, skitkul! Not! Hela min framtid är förstörd nu, det skulle ju inte gå så här snabbt fram och det känns som att man kommer missa mycket av sitt liv nu när man väl kanske får delad vårnad och allt.
Jag vill inte gå ut och rasta en unge eller tvångsmata  med mat som ser ut att passerat hela matsmältningssytemet fyra ggr. Dessutom måste jag byta blöjor och torka spyor var eviga dag och sen när tankarna for som bäst i huvudet så ringer klockan och jag måste till jobbet


Kommentarer
Postat av: syrran

Fy f*n skräm mig inte såå. Var tvungen att läsa det några gånger innan det kopplade. För de var la bara en dröm..eller?! Haha

2009-04-30 @ 18:59:13
URL: http://amstaff-lexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0