Seg dag efter utgång igår.

Skulle egentligen inte gå ut igår men det blev så iaf. Kvällen började med att vi skulle grilla men utan grill, ja så sa polarn men han menade utan galler. Men vad händer jag somnar och missar grillningen. Yrvaken kliver jag in i duschen och beställer en taxi. Väl uppe hos Danne så blir det några öl och vi glor på en väldigt tråkig hockeymatch.
När matchen är slut så beslutar vi oss för att fortsätta kvällen på Sir Simons. Ja det var inte svårt att veta vilken krog vi skulle till när Tompa har nåt på gång med bartendern som jobbar där.
Något som var kul under kvällen var att jag som var nyktras och drack mest läsk råkade spilla ut två fanta och Tompas kommentar om att hade över 160 vänner! Facebook vänner är inte samma sak som IRL vänner hehe.
Danne skulle upp kl 6 och plocka skräp längst E4:an och jag undrar om han pallade gå upp imorse.

Idag har jag inte gjort för mycket, har legat i soffan och kollat på dumburken. Satt och zappade mellan Filip och Fredrik och Ryssland-Frankrike matchen. Jag måste vara helt dum i huvudet att jag kollar på skitmatcher men det är hockey som hockey. Nånting som slog mig var att hockeyrinken såg konstig ut och det var inte förrens i tredje perioden som det slog mig att avbytarbåsen var väldigt långt ifrån varandra. Sen måste jag flika in att Torsten Flink känns som en ganska trasig människa och man ser att drogerna har satt sina spår i han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0