Negerbollar på krogen!

Satt och kollade på Sverige - Lettland och sicken hawaiihockey det var. Alltså ett sånt ineffektivt Sverige som inte kan göra mål och det var inte mer än rätt att de förlorade med 3-2 på straffar. Stefan Liv i målet skall iaf inte ta på sig skulden för man skall göra mer än två mål mot blåbärsnationer.

Nu är det inte långt kvar! Imorgon är första fotbollsträningen och jag känner mig lite ringrostig och första matchen är den 11 maj.

Två saker som jag glömde nämna i förra inlägget var att jag fick vad med om att se ett lämmeltåg på ca 10-15 meter på krogen och sorgligt nog var två av mina polare delaktiga i tåget. Sen från ingenstans dyker en tjej upp mitt framför ögona på mig och vill bjuda mig på negerbollar? Negerbollar på krogen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0