Kronfågel "det glasklara alternativet"

Det har varit mycket snack om Kronfågels frysta kycklingar, rätt åt dem tycker jag för att de stödjer djurfabriker.  Men det är helt fel väg att gå, skulle inte bli helt ställd om det var djurrättsaktivister som låg bakom sabotaget eller en konkurrent som har mutat vissa arbetare att förstöra för företaget.
Jag är varken för eller emot detta men glas i kyckling tyder på att det är sadister eller missantroper vi har att göra med.

Ja nu är det bara några minuter kvar till SM-final 2 mellan helgonförklarade Färjestad och odödliga HV71.
Efter jobbet idag så gick jag till glasbanken för att handla öl till matchen och jag blev nästan tårögd när jag såg vad de hade inne.

Eco-warrior som jag är kunde jag inte motstå frestelsen och köpa det istället för mina random Falcon. Så nu måste jag pysa och va lite social å samtidigt knäppa en ekologisk öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0