Gröt - Den nya partydrogen!

Man kan inte mer än att älska Norrlandspolisen som verkar vara misstänksam mot allt och alla. Fick höra på radion idag att de hittat i vad dom trodde var 3,5 hekto amfetamin i frysen hos en medelålders kvinna i Sundsvall.
När det väl hade tinat visade det sig vara risgrynsgröt och deras bortförklaring för att inte verka helt IQ befriade var att de trodde det var kanelen som gav utslag.


Fast jag har något ännu värre, havregryn+cayennepeppar och man blir helt wasted om man käkar det, slår 10ggr mer än risgrynsgröt+kanel. Tro mig tar du det på fredagen så håller det i sig lagom till att du skall börja jobba/plugga på måndagen. Det är utan tvekan årets bästa partydrog.



Idag efter jobbet så gick jag ner till Djurmagazinet och kollade in lite grus och sånt till mitt 540L, är så trött på det gamla. Fanns dock mycket att välja på men mycket talar för rådasand eller den grövsta engelska sjöstenen.
Ägaren försökte även pracka på mig slimline bakgrunder och visst var man sugen men nja kanske blir nåt till mitt 600L så småningom.
Köpte iaf ett nytt foder som är fullproppat med astaxanthin (me like) och 20st feeders (Zebrafiskar) till mina snakeheads.
Sprang iväg en snabbis för att kolla hur många zebrafiskar som var kvar, 7st!?!?
Fan de är ju så små mina snakeheads (6-7cm) och jag kan bara drömma mardrömmar om hur mycket de kommer äta när de är runt 40-50cm, fast då äter de förhoppningsvis dött foder.

Så här ser de ut när de blivit större. Filmen är från en annan MFK:are.


Kommentarer
Postat av: kernell

tur ja inte köpte mig en sån verkar växa ganska bra...... mvh kernell

2009-04-23 @ 10:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0