En lugn lördagskväll

Idag har det varit en väldigt lugn dag och den har framför allt varit väldigt varm, det var väl säkert minst 15 grader i solen. Dock gick V75 åt helvete och hur ofta är det egentligen att Järvsöfaks galopperar? Kan ju inte lägga all skuld på han för jag fick ju bara tre rätt idag.

Nu så här på kvällen har jag mest legat i soffan och zappat. Har även hunnit med att kolla igenom lite bilder som jag har på datorn. Men oj så mycket bilder, har väl minst 8-10 gb. När man väl kollar igenom bilderna så väcks mycket minnen till liv som denna.

Kommer så väl ihåg när sjöodjuret kom upp från djupet snodde åt sig all artemia. Bilden i sig är ju inte den skarpaste men jag gillar den.
Sen hittade jag några bilder på Boss och det har hänt en del sedan han var ett litet knyt.

Och så här ser Boss ut idag

Kommentarer
Postat av: Syrran

Men jösses amalia, har han varit såå liten?! Kommer knappt ihåg det och det är ca 11 mån sen det första kortet togs. Kan inte du maila mig lite bilder på honom som valp?! Snygga bilder btw. Kanske ska gå en kurs hos dig hihi

Ha det gott

2009-04-05 @ 13:36:35
URL: http://amstaff-lexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0