Duff beer!

Det har varit en rätt ordinär dag idag och det var väl inte direkt nåt speciellt som hände idag förutom att en av mina korkade jobbarpolare gjorde bort sig idag. Han är lite av en hypokondriker och lipar för minsta smärta.

Han: "Fan jag har ont i hjärtat, värker hela tiden (samtidigt som han håller handen på höger bröst)"
Jag: "Men idiot, hjärtat sitter på vänster sida inte höger"
Han: "Just det haha, men dom som har hjärtfel brukar ju ha hjärtat på höger sida"
Jag: "Ja och Jönköpingsbor har verkligen hjärnan i anus"

Sen gick jag där ifrån och skrattade för mig själv, att Jönköpingsbor kan vara så korkade hehe.

När jag väl kom hem idag så såg jag något väldigt trevligt, mina tröjor hade äntligen kommit. Jag kunde inte hålla mig utan sprang nästan direkt iväg för att hämta ut dom. När jag väl stod där framme och skulle fixa ut tröjorna så sa kassörskan att det hade säkert varit minst tio pers innan mig som hade hämtat ut likadana paket.
Väl hemma så öppnar jag paketet och märker ganska snabbt att jag skulle valt en mindre storlek, jaja dom krymper väl sen när jag tvättar dom.




Ja lite stor är den eller om man vänder på det, det är jag som är liten.


Säger bara Wanja Lundby-Wedin

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahahaha!!! Diggar tröjorna skarpt!!

2009-04-21 @ 22:35:58
URL: http://amstaff-lexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0